Avatar billede basicsound Nybegynder
18. april 2007 - 21:00 Der er 5 kommentarer

Basicsound søger innovative grafikere

Jeg har i samarbejde med to andre et mobildiskotek som står over for en forandring af vores image, derved også en ny version af vores hjemmeside.

Vores hjemmeside skræmmer i øjeblikket vores målgruppe, som er unge i alderen 13 – 22. Derfor søger vi i øjeblikket efter en der er yderst innovativ som er i stand til at lave nye og spændende hjemmesider som ikke ligner alle dem som er på markedet nu.
Det er yderst vigtig for os at finde en person som brænder for design, samt er god og innovativ.

Vi vil naturligvis betale hvad den slags opgaver koster.

Kast evt. et blik på den nuværende side og se nogenlunde hvad en ny side skal indholde af information.
Avatar billede basicsound Nybegynder
18. april 2007 - 21:00 #1
basicsound.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. april 2007 - 23:46 #2
Det lyder spændende ... og jeg vil da meget gerne hjælpe. Du er velkommen til at kigge på www.tinocordes.dk (det er et helt nyt site, og det er ikke helt færdigt)

Og ellers kan du skrive mig en mail på mail@tinocordes.dk ... så kan vi snakke lidt mere!
Avatar billede madsbau Nybegynder
23. april 2007 - 11:15 #3
hej Basicsounds...

jeg har et grafisk bureau (goodmorningdenmark.dk)
og vi vil meget gerne påtage os denne opgave, da vi mener at vi kan udvikle den rigtige hjemmeside til jer, som kan tiltrække unge personer.

dette kan gøres da vi selv er unge og bruger den tid det tage for at opgaven er fuldført og ikke bare lavet.
så hvis du er interesseret så endelig skriv til mig og vi kan aftale pris og design.

Med venlig hilsen
Mads Bau
Adm. Direktør

Good Morning Denmark
Grafisk bureau
Nyhavn 43, st.
DK 1051 København K
T: 35131314 (virker ikke pt.)
mb@goodmorningdenmark.dk
www.goodmorningdenmark.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2007 - 20:59 #4
Hej Basicsound

Hvis I ikke har bestemt jer endnu eller ikke fundet den rette til opgaven, skal I være meget velkommen til at sende mig en mail, så vi kan snakke mere om sagen og jeres ønsker.

I kan evt. se lidt mere på www.device.dk og få flere info og projekter af mig pr. mail.

Mvh
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede dysp Nybegynder
19. maj 2007 - 15:20 #5
Goddag,

jeg er en person som prøver at supplere til studiets liv med nogle penge.
Jeg har 6 års erfaring med photoshop og jeg mestrer derfor langt de fleste grafiske opgaver.
Jeg er ikke ude på at køre en forretning, men nærmere hjælpe folk og få en skilling igen. Jeg kræver ikke 1.000 kr,- for et logo, så kontakt mig og så finder vi en pris :)

Jeg er også medlem af en mindre gruppe som laver hjemmesider til rimelige priser, så hvis det er et ønske, er det også en mulighed, selvom det kræver en del mere kommunikation end fx et logo.

Kontakt mig, så snakker vi om sagerne.

dysperen(at)gmail(dot)com

Mvh. Dysp