Avatar billede bentel Nybegynder
18. april 2007 - 14:16 Der er 3 kommentarer

Studenterprogrammør (PHP) i Kbh. K

I forbindelse med udvikling af webløsninger i alle størrelser søger vi 1 PHP programmør(deltid) til tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi er et mindre firma, med masser af opgaver, så hvis du kan lide variation og flow i jobbet og ansvar for egne opgaver er det dig vi søger.

Stillingen er deltid og aflønning sker efter kvalifikationer.

Dine kvalifikationer:
-    Du skal være dygtig til PHP, SQL, HTML og CSS
-    Du skal have erfaring i at kode webløsninger
-    Du skal kunne kunne lide at udvikle og udforske nye ting.
-    Hvis du kender til flash/actionscript og ASP.net er dette et plus

Vi kan tilbyde:
-    Et uhøjtideligt og ungt arbejdsmiljø med mange sjove opgaver og kunder.
-    Ansvar og selvstændigt arbejde med opgaverne.
-    Et job med stor variation.
-     Faste arbejdstider uden overarbejde.
-    Pensionsordning, frokost m.m.

Komputer.nu udvikler webløsninger, applikationer og grafisk design.
Vores løsninger er primært baseret på vores eget cms framework. Vi prioriterer fejlfri kode og den optimale løsning frem for den lette og hurtige løsning.

Se eksempler på vores løsninger fra vores 3 hovedområder på:
www.komputer.nu
www.kontainer.nu
www.kontent.nu

Mail ansøgning med tilhørende referencer til Nanna på nb@komputer.nu. Ring gerne for mere information på 33 11 05 11

På forhånd tak

Komputer.nu ApS
Vestergade 10 d, 2. sal
1456 København K
www.komputer.nu
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2007 - 18:37 #1
min firfox 2.0.0.3 står og
"overfører data fra komputer.nu..."
i 10 sek. cirka, får så
"Læst www.komputer.nu",
og igen laver den så
"overfører data fra komputer.nu..."
og endelig efter ca. 60 sek. er den
"Færdig"
Bare til info!

Og den gør det jo også på de andre domains.
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2007 - 18:38 #2
ehh, det er selvf. i statuslinien den skriver det ...
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2007 - 18:42 #3
min NS 8.1.2 bliver tilsyneladende aldrig færdig