Avatar billede root66 Nybegynder
16. april 2007 - 21:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af .org-domæne

Hej alle experter.

Jeg skal oprette et .org-domæne som supplement til mine .dk-domæner. Det skal køre problemfrit og ikke koste alverden.

Har set på buydomains.dk, bilig pris og gratis hosting gennem HostZero. Jeg kender ikke virksomheden, men omtalen for et par år siden var ikke positiv.

Hvad er jeres erfaringer med dem?
Er der andre leverandører der er bedre?

Root66
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. april 2007 - 11:46 #1
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk til mine domæner og hosting. Dem er jeg meget tilfreds med. Hvis du f.eks. skal pege dit org domæne ved jeg intergate.dk gør det gratis og du får et kontrol panel til det.

Jeg har hørt meget dårligt om buydomains.dk, problemer hvor det ikke virker, domæner de ikke vil frigive hvis man vælge anden udbyder. Men jeg har aldrig selv brugt dem.
Avatar billede langbein Nybegynder
18. april 2007 - 15:59 #2
Bruker https://gigahost.dk/ Her kan man kjøre så mange domener man ønsker for en fast bris. Kjøper utenlandske domener fra godaddy.com Ganske rimelig. Bruker dns tjenesten til gratisdns.dk Synes alle ting fungerer utmerket til en samlet pris man ikke kan klage på.
Avatar billede venturer Nybegynder
18. april 2007 - 16:08 #3
Jeg bruger gratisdns.dk. 89,- om året for et .org domæne.
Avatar billede venturer Nybegynder
27. april 2007 - 00:01 #4
Har du fået regget et domæne endnu? :)
Avatar billede root66 Nybegynder
29. april 2007 - 21:54 #5
Har endnu ikke reg et .org-domæne.
Har kigget på alle forslag (plus nogle andre).
Vælger gratisdns.dk og mit eget webhotel som løsning.

Tak for alle forslag, gode råd og advarsler.

Claus
Avatar billede root66 Nybegynder
20. september 2010 - 22:38 #6
Sorry, venturer.
Bedre sent end aldrig.
Jeg havde helt glemt dette spørgsmål - og dit svar som selvfølgelig blev brugt.
(Jeg HAR lagt mærke til at den er 3 år og 4 måneder gammel)

MVH root66