Avatar billede kasperveje Nybegynder
16. april 2007 - 21:17 Der er 2 kommentarer

Køb af printer i netto.

Hej

Mine forældre vil købe HP PS C3190 printer som netto sælger til  499 kr. Er det et ok valg, jeg skal bruge den til skole fx word, exel. Evt forslag må gerne kunne købe i en butik i odense omegn.

på forhånd mange tak!

mvh kasper veje

ved godt spørgsmålet står også i overcloking men så er dobbelt point ;)
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2007 - 08:32 #1
Luk det ene om samme emne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. april 2007 - 00:11 #2
Iflg. Ekspertens regler må du kun have ét spørgsmål åbent ad gangen omhandlende samme spørgsmål. Dette ligger korrekt under printere, og du bør derfor lukke det andet http://www.eksperten.dk/spm/773617 ved selv at lægge svar og acceptere det.

Ang. spørgsmålet, så er alle "billigprintere" helt OK i drift. Men regner du med at bruge den til flere hundrede sider om ugen, bliver det en meget dyr fornøjelse.

De 30 sider om måneden virker den helt fint til...