Avatar billede kasperveje Nybegynder
16. april 2007 - 21:01 Der er 4 kommentarer

Køb af printer i netto

Hej

Mine forældre vil købe HP PS C3190 printer som netto sælger til  499 kr. Er det et ok valg, jeg skal bruge den til skole fx word, exel. Evt forslag må gerne kunne købe i en butik i odense omegn.

på forhånd mange tak!

mvh kasper veje
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2007 - 08:32 #1
Det kan sagtens bruges til dit formål.
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 16:20 #2
feedback tid?
Avatar billede zerocrash Nybegynder
04. juni 2007 - 05:40 #3
Evt. poste i korrekt kategori næste gang?
Avatar billede hep_ Nybegynder
01. juli 2007 - 08:28 #4
kasperveje, jaja det sikkert en fin printer... Og husk, når du skal skifte patron, så er det billigere at købe en ny printer :-D hahaha