Avatar billede lassebartholin Nybegynder
16. april 2007 - 11:31 Der er 1 løsning

Repeat Table & Templates

Hej Eks.
Jeg sidder og er igang med at lave et CMS system fra bunden med Dreamweaver og PHP. Jeg har en bog af Heine Lennart Christensen som jeg bruger step-by-step.

Så skulle jeg lave en undermenu hvor man skulle repeate en table. først og fremmest så gør han det på en hel anden måde(som ikke virker) end hvad dreamweaver help siger man skal.

da jeg gjorde som der stod i DWs Help menu kom den med at jeg skulle gå i Insert>Templates Object> Repeating table.

Så kom den med noget skriveri om templates som jeg ikke forstod.

Mit spørgsmål er så hvordan skal jeg lave en tabel som skal repeate lodret og får input fra en server behaviors.
Avatar billede ostergaard Nybegynder
22. juli 2007 - 23:50 #1
hey
i DWCS3 vælger du INSERT > Data Objects > Dynamic Data > Dynamic Table - herfra vælger du "blot" hvilket recordset du ønsker at tage dataen fra - så skulle det spille… :)
recordset’et er det, der i princippet laver en connection til din database så det er selvfølgelig vigtigt at oprette en sådan først :)