Avatar billede abatabat Nybegynder
16. april 2007 - 07:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

outlook startup automatisk som minimeret

hejsa, er der nogle der ved hvordan man kan få outlook til at starte op minimeret, altså så lige som når man klikker på "minimize", formålet er at det skal starte op automatisk og så ligge sig nede i "tray"(ved uret). Har har sat outlook op sådan at det ligger sig der nede når man trykker på "minimize", så nu mangler jeg at der automatisk starter op sådan. nogle der kender til der?

/Lars
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. april 2007 - 08:07 #1
Hej,

Luk outlook
Højreklik på dit outlook ikon (fx på skrivebordet), og vælg opret genvej.
Højreklik på genvejen, og vælg egenskaber.
I fanebladet "Genvej", vælges Minimeret i "kør" listen.
Anvend, Ok

Kopier genvejen (højreklik, kopier)
Gå ind i Start > Alle programmer > Start
Højreklik, sæt ind.

Nu skulle outlook gerne starte automatisk, minimeret, ved startup.

http://support.microsoft.com/kb/251340
Avatar billede abatabat Nybegynder
16. april 2007 - 11:57 #2
tak for avaret, ja jeg ville også selv mene at det så burde virke, men outlook åbner op i fuld størrelse.. meget mystisk synes jeg... har du nogen god ide på hvofor?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. april 2007 - 15:24 #3
Nej desværre ikke,
microsoft skriver jo selv at det skal gøres sådan...
Avatar billede abatabat Nybegynder
16. april 2007 - 21:37 #4
ja det er mystisk, jeg venter lige og ser om der er nogle der kender til en løsning, eller får du pointene
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. april 2007 - 22:17 #5
Nej tak, afvis du bare mit svar. Det hjalp dig jo ikke, så heller ingen point til mig ;)
Avatar billede abatabat Nybegynder
19. april 2007 - 11:40 #6
hmm engang imellem starter det op som minimeret, men ellers mest som maksimeret, jeg har ikke helt luret hvorfor det kun er en gang imellem.....?
Avatar billede abatabat Nybegynder
19. april 2007 - 13:12 #7
så nu åbner den minimeret hver gsng. ved ikke lige hvad der skete i starten. men nu virker det :9