Avatar billede volcanodk Nybegynder
15. april 2007 - 20:01 Der er 8 kommentarer

XPPro i stedet for Vista

Hej jeg skal købe mig en Bærebar Pc med vista instaleret men jeg vil gerne have XPPro i stedet for, jeg har hørt at det er svært da vista er nyere end XPPro nogen siger at det ikke kan lade sig gøre hvaf er jeres mening og kan i hjælpe mig så vil jeg blive glad Mvh John hansen
Avatar billede morhan Novice
15. april 2007 - 20:08 #1
Hvis du før har installeret xp, så gør du bare det samme igen (start installationen ved at boote fra cden)
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2007 - 20:18 #2
Avatar billede venturer Nybegynder
15. april 2007 - 20:19 #3
Alt efter hvilken bærebar du har fået fat i, så kan du være så uheldig at producenten ikke har XP drivere til al hardwaren.
Men hvis du kan finde driverne, kan du "bare" installere XP (husk at formatere disken under installationen).
Avatar billede morhan Novice
15. april 2007 - 22:02 #4
du har nok hørt det i forbindelse med dual boot mellem dem. Hvis xp installeres sidst, skal man geninstallere Vistas bootloader efterfølgende. Men det er relativt nemt
15. april 2007 - 22:15 #5
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=29193

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede volcanodk Nybegynder
16. april 2007 - 10:05 #6
Tak til alle som har svaret på mit spørgsmål Mvh john hansen
Avatar billede venturer Nybegynder
16. april 2007 - 16:10 #7
Hvis du har fået tilfredsstillende svar (eller bare er rigtig flink :D ), så skal du acceptere svaret/svarende ved at vælge punktet nederst på siden. Du kan også være at fordele points forskelligt eller kun give dem til én. Dét bestemmer du selv.
16. april 2007 - 22:42 #8
Ping...
Som bidrag...