Avatar billede glennda Nybegynder
15. april 2007 - 19:49 Der er 6 kommentarer

USB fejl den leder efter hardware på usbporten hele tiden.

Mit windows xp sp2 er blevet totalt mærkligt ! Det leder efter hardware på usbporten hele tiden hvor den tvinger min xp i knæ i 2/3 sekunder adgangen. med et til 2 minutters mellemrum ! hvor bla musekurseren forsvinder imens den er i knæ ?
og den der lyd ding dong hardware fundnet på usben kommer også frem !!

nogen gode forslag ?
mvh
Avatar billede venturer Nybegynder
15. april 2007 - 20:06 #1
Hvis du allerede har noget forbundet via USB, vil jeg forslå at du ser efter om USB kablerne sidder ordenligt. Umiddelbart lyder som en dårlig forbindelse.
Avatar billede glennda Nybegynder
15. april 2007 - 21:12 #2
Ja lyset forsvinder også i musen imens kan jeg se ??? jeg har lige geninstalleret helt nye logitech driver !!!
Avatar billede off-line Nybegynder
15. april 2007 - 22:20 #3
Prøv at slette alle dine USB enheder i enhedshåndtering, og genstart. Der er
måske noget galt der?
Avatar billede glennda Nybegynder
17. april 2007 - 12:15 #4
nu er det lige pluselig noget galt med min mx518 logitech mus !!!! totalt mærkeligt
Avatar billede glennda Nybegynder
18. april 2007 - 11:20 #5
smider I ikke lige et svar så jeg kan give point !
Avatar billede off-line Nybegynder
18. april 2007 - 13:52 #6
Har du prøvet mit forslag?