Avatar billede helten_20 Nybegynder
15. april 2007 - 19:37 Der er 5 kommentarer

Medarbejder tilbud.

Hej.. Har modtaget dette tilbud igennem min virksomhed.

HP Pavillion m8031
- Microsoft Visat Premium
- Orginal Windows Viast Home Premium
- Intel Viiv teknologi
- Intel Core 2 Duo Processor E6600
- 640 GB (2*320 SATA 3 G harddisk (7200 o/m)
- 320 GB Personal Media Drive
- ATI RADEOM X1700SE, med Avivo
512 MB dedikeret hukommelse, op til 1280 MB total tilgængelig grafikhukommelse som allokeret af Windows Vista
- SATA DVD-drev 16x maks.
DVD-brænder SATA dvd ram og Double Layer 16x/8x maks. understøtter Lightscribe teknologi
- Ethernet 10/100BT integreret netværksinterface
- IEEE 1394 ForeWore omterface
- 15-i-1 hukommelseskortlæser
- HP Vista Media Center fjernbetjening
- TV-tunerkort (analog og DVB-T)
- Wireless LAN 802.11 b/g

Er der en med lidt kompetance der kan sige hvad en fair pris vil være for sådan en maskine?

Synes ikke rigtig jeg har kunnet finde noget om den på google.

Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Avatar billede kfz Nybegynder
16. april 2007 - 00:30 #1
Det er ihvertfald en kraftig maskine, du skal dog være opmærksom på at et bedre grafikkort ikke vil være af vejen, hvis den skal bruges til nyere spil.

Har din virksomhed givet et bud på hvor meget de skal have? og er det en helt ny computer?
Avatar billede helten_20 Nybegynder
16. april 2007 - 18:49 #2
Ja den er helt ny. 7.500 afdrages over 3 år.
Avatar billede strych9 Praktikant
16. april 2007 - 19:55 #3
7500 er billigt, når man også tager i mente at du har 3 års garanti på den i stedet for de sædvanlige 1 år.
Synes ikke jeg kan se hvor meget RAM der er sat i? Uanset om der er 1, 2 eller 4 GB i så er det et godt tilbud.
Avatar billede tafkab Nybegynder
16. april 2007 - 19:57 #4
Jeg kan finde norske priser på omkring 10000, så det lyder meget rimeligt
Avatar billede kfz Nybegynder
03. juli 2007 - 14:11 #5
feedback?