Avatar billede exceed Nybegynder
14. april 2007 - 12:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP.NET og MySQL problem

Jeg har det problem at jeg ikke rigtigt har raad til en host med asp.net 2.0 og mssql og da webhosts med mysql er en del billigere saa ville jeg prQve at arbejde med det. jeg kan godt lave en connection med odbc mysql connecteren og naar jeg siger test query henter den ogsaa det rigtige data og det hele. men naar jeg prQver at faa dataen vist med et gridview eller andet viser den ingenting.

Jeg er rimelig ny til asp.net og ved ikke saa meget om det endnu.
Avatar billede websam Nybegynder
15. april 2007 - 15:52 #1
Hvis du har forbindelse til databasen og din forspørgelse viser noget på almindelig vis så er det opsætning af dit gridview der er noget galt med. Kan du ikke smide noget kode ?

/Websam
Avatar billede exceed Nybegynder
15. april 2007 - 18:02 #2
har fikset det men opretter lige et andet spg du kan faa lov at svare paa istedet ;)