Avatar billede molokgehenna Nybegynder
14. april 2007 - 11:46 Der er 2 kommentarer

Bærbar computer fryser og går amok :-S

Hej gutter.
Jeg købte for godt 1½ år siden en ny bærbar computer, en Asus A6va, computeren er rigtig lækker og der har ikke været nogle problemer med den, før nu!

Mit problem er at når jeg spiller på computeren sker det nogen gange at skærmbilledet fryser og bliver totalt uklart (der ser ud somom de forskellige pixels mixer sig med hinanden indenfor hver cm) derefter kan jeg godt bevæge musen rundt men ingen funktioner fungere i spillet mere. Desuden går musikken/lyden fra computeren (også musik fra winamp der har kørt i baggrunden) først i hak og derefer stopper det helt.

Hvad kan der være galt her?
og hvad kan jeg gøre for at udbedre fejlen?

På forhånd tak for respons.
Mvh. Søren
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
14. april 2007 - 11:48 #1
Det skal lige siges at problemet KUN er opstået under spil (i hvertfald indtil nu) og jeg har selv tænkt på om computeren kunne gå hen og være blevet for varm???
(dog er det jo aldrig før sket før nu) blæseren kører jo på fuld tryk når jeg er inde i et spil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2007 - 21:09 #2
Der kan sagtens sidde snavs i blæseren alligevel.
Pil det ud af den du kan - batteri, ram og evt. drev hvis dette er af den modulære type, og blæs den igennem med højtryksluft.