Avatar billede kimols1 Nybegynder
14. april 2007 - 11:10 Der er 6 kommentarer

Reboot problem

Hvergang jeg rebooter. er computer en krig om at starte..

computer er helt ny.. amd64 x2 5600++

andre der har samme problem?
Avatar billede bellopando Nybegynder
15. april 2007 - 08:40 #1
Mener du så at den grønne bjælke er MILLIONER år om at kører igennem? Den kører over 60 gange? For så sidder jeg med samme problem!
Avatar billede kimols1 Nybegynder
15. april 2007 - 13:28 #2
altså det er de alle første computer viser. der bli'r stående på skærmen i en evighed. i mit tilfælde dell..
Avatar billede bellopando Nybegynder
15. april 2007 - 20:35 #3
Den har aldrig kommet videre indtil windows?
For min står bar og kører sådan i cirka 6min så kan jeg komme ind. Det hjalp en gang med Scandisk. Så startede den helt normalt! Men lidt efter kom det igen.
Kan du på nogen måder kommer ind på Scandisk? Via Vista boot CDen? (Men den har jeg erfaret også kører med den grønne bjælke i en evighed!)
Avatar billede kimols1 Nybegynder
15. april 2007 - 22:37 #4
altså..den kommer videre men det ta'r sindsyg lang tid. er ikk lige klar over hva scandisk er (er ikk så meget inde i alt det der)
Avatar billede bellopando Nybegynder
16. april 2007 - 11:15 #5
Du går ind i stifinder. Ved din harddisk højreklikker du og trykker egenskaber.
Ved værktøjer tror jeg den hedder på dansk leder du efter scandisk eller fejl retter eller hva den hedder på dansk!

Det kan muligvis løse problemet!
Avatar billede bellopando Nybegynder
16. april 2007 - 11:16 #6
Hov glemte at den nok skal have en reboot også før den kommer ind i windows kører den en disk scanning for fejl! Den spørger om den skal planlægges til at køre ved næste start op.

Det tager MANGE timer