Avatar billede beste Nybegynder
14. april 2007 - 09:22 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kan man have 2 internet opkoblinger på samme Pc?

Jeg har lige indstalleret Internet Explore 7, men har læst Firefox fra Mozilla skulle være bedre til og arbejdeog uploade hjemmesider med.Er der nogen der har erfaringer med Mozillas webprogrammer?
Og er der nogen der kender til et godt helst gratis hjemmeside program ? Jeg har windows xp home og har  Open office .
Avatar billede screem_brille Novice
14. april 2007 - 09:49 #1
det har nu intet med internet opkobling at gøre, det er browsere, men ja man kan sagtens have både IE7 og firefox installeret på samme tid.
Avatar billede cordack Nybegynder
14. april 2007 - 12:45 #2
Som screem_brille skriver er har det ikke noget med opkoblinger af gøre.

Det er det man kalder for Internet browsere, altså de programmer man bruger til at vise hjemmesider med. Du kan have installeret alle dem du vil.

Morzilla Firefox er gratis og kan klart anbefales.
Du kan hente den danske version her:
http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

En anden god browser er Opera, som kan hentes her:
http://www.opera.com/download/
Avatar billede trav4u2 Novice
14. april 2007 - 13:54 #3
Her har du et bud på et godt og gratis hjemmesideprogram
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ehtmle.htm
Avatar billede beste Nybegynder
14. april 2007 - 18:35 #4
Tak for hjælp, men hvad betyder så server. Det er måske et dumt spørgsmå. Jeg har haft problemer med Suftown webhotel, hvor den meldte server fejl.
Jeg skal måske oprette et nyt spørgsmål under programering.
Avatar billede screem_brille Novice
14. april 2007 - 20:02 #5
og et svar herfra.
Avatar billede beste Nybegynder
14. april 2007 - 23:40 #6
jeg er lidt usikker på om jeg har afgivet pointene korrekt