Avatar billede Slettet bruger
13. april 2007 - 20:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke indstallere Mac ?

Hej eksperter.

Jeg er rimlig ny til det her Mac men vil nu prøve det.

Jeg sidder med en orginal Mac OS X Install disc. Men kan værken boote eller se den i CD-rom drevet på min stationære computer..

Min computer er ikke en Apple computer eller noget, den kører i øjeblikket Windows.

Men er det muligt og hvordan ?
Avatar billede sd8220 Seniormester
13. april 2007 - 20:36 #1
Hejsa
Forstår jeg dig ret: du sidder med en helt almindelig "tilfældig" PC?
Så kan du ikke installere Mac OS X på den - eller rettere - så kan du kun, hvis du finder en hacket version af installeren.
Så i praksis er svaret nej.
Du må ud og investere i en rigtig Mac.
Det fortryder du såmænd heller ikke ;))
/Seb
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2007 - 20:49 #2
Okay jamen kan man slet ikke installere Mac som styresytem ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2007 - 21:05 #3
Nope!
Ikke på en alm. pc :)
Avatar billede sd8220 Seniormester
13. april 2007 - 21:22 #4
Hej igen
Som vi siger. Nej du kan ikke bare installere Mac OS X på en almindelig PC - den skal være en Apple.
Hvis du vil bryde Apples copyrights, kan du vha internettet finde oplysninger om hvordan.