Avatar billede pixar13 Nybegynder
13. april 2007 - 19:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Aladdin - Sagnet Om Lampen Sangtekst

Jeg skal VIRKELIG bruge teksten til den sang. Det er med en eller anden mand, der står og fortæller om lampen.

Jeg skal have den hurtigst muligt (absolut senest torsdag d. 19).

200 point!

MVH
Pixar
Avatar billede frederik310 Nybegynder
13. april 2007 - 20:30 #1
Jeg har ikke kunne finde nogle sange med det navn men her er nogle tekster fra aladdin: http://www.musicsong.dk/Walt_Disney/Aladdin/index.htm så kan du lige se om det er en af dem.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
13. april 2007 - 21:16 #2
Desvære ikke. Har selv kigget på den side.

Ellers tak.
Avatar billede arvig Nybegynder
13. april 2007 - 22:57 #3
Prøv denne søgning på google, gå ned til 5.te link til Disneyforum,og se om en af disse 4 tekster er den du søger.
Husk at benytte "and" mellen flere søgekriterier.

God fornøjelse.

Jørgen
Avatar billede arvig Nybegynder
13. april 2007 - 22:59 #4
Avatar billede pixar13 Nybegynder
14. april 2007 - 08:24 #5
Nej, desvære ikke.

Virkelig ingen der kan finde den? Hvis der er nogen der gidder at skrive den ned, vil det også blive godtaget. Tror det er lige i starten af filmen. Hvor han (en gammel mand) præsenterer lampen, og fortæller om den. Tror nok det er en sælger.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
16. april 2007 - 20:15 #6
Jeg har måtte bide i det sure æble, og selv skrive den ned.

Tak for jeres hjælpsomhed.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
19. april 2007 - 07:57 #7
.