Avatar billede simonth Nybegynder
13. april 2007 - 18:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

100(eller under)kroners digitalkamera - hvor?

Hej,

Mit Relisys Dimera 350c gamle digitalkamera virker ikke mere, så jeg er nød til at købe et nyt..

Jeg søger et digitalkamera(gerne ligesom dimera350c - bare det kan tage billeder, men bedst hvis det er med noget kort) som kan tage billeder.. og faktisk ikke andet.
Det skal kunne tage billeder når man trykker på en knap(skal bruge det til noget computerstyret relæ..så helst en knap ligesom dem man kan købe hvis man skal lave noget selv og ikke knapper som trykker ned på printkortet) og så skal det kunne gemme billederne(man skal helst kunne tage mere end 50 billeder) så man kan overføre dem til computeren via kort eller USB kabel.

Det behøver ikke være 3 megapixel eller sådan noget, 640x480 i mobilkvalitet (jeg har en Sony-Ericsson K500i - hvis billedkvaliteten er ligesådan er det godt nok) er godt nok men så skal det også koste mindre end 100 kroner helst..
Jeg vil ikke betale mere end 150 kroner for kameraet da det skal splittes ad og nok går i stykker hurtigt, helst omkring 50-80kr.
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
16. april 2007 - 09:30 #1
Så kig da på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk eller andre steder hvor der bliver solgt brugt!
Avatar billede simonth Nybegynder
24. juli 2007 - 10:46 #2
Kunne ikke finde noget dengang jeg søgte efter det.
Lukker.
Læg et svar, hvis du vil have point, så deler vi pointene.