Avatar billede viperman Nybegynder
13. april 2007 - 00:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er det en virus ?

Jeg har et "lille" problem med min computer, mon det er virus ?
Efter opstart virker alt normalt, men efter ca 1 min. starter en process i Windows Jobliste "svchost.exe" som bruger 100% af CPU. Jeg kan stoppe processen og så viker alt normalt igen.
Har scannet med div. on-line scannere og kan ikke finde noget.

Nogen der har en ide ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. april 2007 - 07:47 #1
Hvis den ikke dæmper ned efter kort tid så kan det godt være virus.
Prøv at indsende en Hijackhis,der er sikkert en der kan hjælpe men et tjæk.
Avatar billede viperman Nybegynder
13. april 2007 - 11:46 #3
Jeg takker !

Link fra nva løste problemet.
Smid et svar så får du points
Avatar billede nva Praktikant
13. april 2007 - 11:52 #4
Glæder mig det virkede :)
Avatar billede viperman Nybegynder
13. april 2007 - 14:13 #5
:)