Avatar billede sommerfulg Nybegynder
30. maj 2001 - 21:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Urgent - Index\'seret linksystem ala Jubii??

Hvem kan hjælpe med en adresse på et linksystem (sourcekode eller gratis komponent) på et linksystem ala jubii / yahoo

Først skal der være hovedkategorier på forsiden samt visning af nogle af subkategorierne og når der klikkes på subkategorierne vises selve siden med alle linkene - helst uden hits, dato etc.
Avatar billede -mascot- Nybegynder
30. maj 2001 - 22:26 #1
du skal jo lige have at vide at på jubii tilmelder man sit site men på yahoo står der en søge maskine og søger i meta-tags.....
Avatar billede sommerfulg Nybegynder
30. maj 2001 - 22:29 #2
Jo tak - jeg er blot interesseret i at lave en mini linkbase på mit eget site. Så jubii/yahoo er blot eksempler på stukturen i min linkbase
Avatar billede -mascot- Nybegynder
30. maj 2001 - 22:34 #3
ok...det er let nok at lave når man har tænkt lidt over det men snak med: Okay
han har vist lavet noget ligende bare til ringetoner...
Avatar billede sommerfulg Nybegynder
30. maj 2001 - 22:43 #4
Tak for råd - jeg prøver at få fat i ham  :-)
Avatar billede -mascot- Nybegynder
30. maj 2001 - 22:45 #5
det var da så lidt...
Avatar billede hansen Nybegynder
31. maj 2001 - 08:38 #6
Sommerfugl, prøv at kigge indenfor på http://www.codelink.dk under kildekode/Link & indexering eller Søgemaskiner, her er der nogle links til nogle som tilbyder graits kildekode til det du efterlyser.

God fornøjelse
Avatar billede sommerfulg Nybegynder
14. august 2001 - 17:21 #7
Lukkes her :-)