Avatar billede kunzen Nybegynder
12. april 2007 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken GPS antenne passer til Dell Axim X51?

Ja, det er sikkert en dumt spørgsmål, men jeg er total nybegynder indenfor alt det her PDA og GPS-værk.

Men jeg har erhvervet mig en PDA, model Dell Axim X51. Den er uden GPS og det kunne jeg godt tænke mig at lave om på. Spørgsmålet er så nu:

Kan jeg købe en hvilken som helst GPS antenne og et hvilket som helst Navigationssystem?

Eller hvilken GPS antenne kan anbefales til netop min model?

X51'eren er (hvis nogen skulle være i tvivl) med Bluetooth
Avatar billede mcwagner Juniormester
13. april 2007 - 19:06 #1
http://www.tele-online.dk/group.asp?group=369&sub=217 prøv at gå ind på denne hjemmeside, der kan du få alt det udstyr du har brug for
Avatar billede kunzen Nybegynder
13. april 2007 - 22:28 #2
Så mangler jeg bare at få besvaret om der kan sættes en hvilken som helst GPS antenne til PDA'en.......:)
Send lige et svar samtidig med
Avatar billede LNG.DK Novice
14. april 2007 - 13:42 #3
Du kan benytte alle GPS-modtagere som benytter Bluetooth. Hvis du ønsker at køre med en kablet GPS-modtager skal du sikre dig at det kabel der går mellem en standard PS2 GPS-modtager og din PDA har et stik der passer i bunden af din Dell. Dette fremgår typisk af teksen som beskriver kablet.

Erfaring viser dog at en kabelløsning ikke altid virker så jeg vil anbefale en Bluetooth GPS.
Avatar billede kunzen Nybegynder
14. april 2007 - 18:12 #4
Tak. Det var vist det svar jeg ledte efter ...(og håbede på) Tak for det......
Avatar billede komputerdk Mester
03. oktober 2007 - 10:57 #5
haicom 4 in 1 er et godt bud.. har en holder til bil, seriel forbindelse, men antennen er også bluetooth ...

så du får en holder (til bil), samt lader (bundstykket kan skiftes ud efter model) og GPS (sirfIII) , det eneste du så mangler er softwaren (du kan måske med fordel købe en pakke med software og GPS)