Avatar billede pekj Nybegynder
12. april 2007 - 12:47 Der er 3 kommentarer

Problemer med synkronisering af tid

Efter at jeg har installeret en router (jeg har internetforbindelse via adsl) kan jeg ikke synkronisere tiden med en internet-tidsserver. Hvis jeg f.eks. klikker på 'opdater nu' på time.windows.com-serveren får jeg fejlmeddelelsen:

Tidsprøven blev afvist fordi: Denne peers lag er mindre end værtens lag

Jeg har prøvet at fjerne routerens firewall, men det hjalp ikke. Jeg bruger windows egen firewall.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 12:50 #1
hvorfor benytter du ikke din internet udbyders NTP server ?
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2007 - 12:55 #2
den er som standard selv indstillet til time.windows.com
fortæller du hvordan man ændrer det ?