Avatar billede morten-bork Nybegynder
12. april 2007 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke instalere F-secure

når jeg instalere F-Secure komme den med en beske hvor der står: there is a problem with this Windows Installer package. A program run part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor.

hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. april 2007 - 12:26 #1
F-Scecure er det sammee som www.Virus112.dk det bruger jeg til daglig men har aldrig hørt om den fejl.
Prøv at høre dem om problemet er kendt hos dem.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. april 2007 - 14:50 #2
Du kan jo prøve, at downloade en ny windows installer fra Microsoft.
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
12. april 2007 - 15:09 #3
Er det  første gang du  instalerer f-secure eller har du haft den på pc før ?
Avatar billede morten-bork Nybegynder
14. april 2007 - 12:06 #4
det er første gang jeg skal instalerer f-secure
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
15. april 2007 - 13:18 #5
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c&DisplayLang=da

her kan du hente din nye windows installer  som  gotfred har skrevet, så er det muligt du kan inst. f-secure.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
15. april 2007 - 19:48 #6
det hjalp ikke at installer det fra microsoft
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
15. april 2007 - 20:11 #7
prøv at køre denne her:
http://support.f-secure.com/enu/corporate/downloads/removeav.shtml
"uitool 3 zip"  og prøv så at inst. f-secure igen.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
08. december 2007 - 19:07 #8
lukker
Avatar billede off-line Nybegynder
08. december 2007 - 19:21 #9
Du lukker i strid med Ekspertens regler.