Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
11. april 2007 - 23:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

iPod Nano

Hej.

Jeg har en 2gb ipod nano (af den første generation). Jeg har det problem, at min ipod ikke vil slukke.. Jeg kan sagtens bruge den, men så snart jeg  slukker den, så tænder den med det samme igen og  så er der et billede af et batteri, og så står der "Opladt".

På batteri ikonet i hjørnet ser det også ud som om at den er sat til opladning, selvom der ikke er kabel i.

Jeg er helt lost, og har prøvet at kigge på apple's site, men uden held.

På forhånd tak :)
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 00:08 #1
har den fået væske ? den viser fejl der er typiske for elektronik der har fået væske ihvertfald.
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
12. april 2007 - 00:15 #2
Nej, på intet tidspunkt. Kunne ikke forestille mig hvornår i hvert fald..
Avatar billede thov Forsker
12. april 2007 - 02:22 #3
Avatar billede t-bee Novice
12. april 2007 - 08:29 #4
Prøv evt. at opdatere/geninstallere firmwaren.
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
14. april 2007 - 20:27 #5
Har prøvet begge ting. :)
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
18. april 2007 - 13:51 #6
bump
Avatar billede larksen Nybegynder
21. april 2007 - 12:24 #7
Har den været på en magnet eller tæt ved en?
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
24. maj 2007 - 09:20 #8
Jeg tror det umiddelbart ikke, men det kunne jo godt have sket. Fx hvis når den har ligget på en højtaler eller et eller andet.. Hvad kan man gøre ved det?
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
28. oktober 2007 - 01:32 #9
-.-