Avatar billede kenw Nybegynder
11. april 2007 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash Player virker ikke?!

Hej eksperter!

jeg har et problem... Når jeg går ind på youtube.com og trykker på en vilkårlig film for at se den, kommer følgende fejlmelding:

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player.

Jeg går så ind og downloader den nyeste Flash Player, så der kommer et logo op med "Installation Complete". Men når jeg så går ind på youtube igen, så kommer samme fejlmeddelelse igen!?

Og det hjælper ikke at genstarte efter installationen... Hvad skal jeg gøre?

Mvh. kenw
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 08:24 #1
Måske er Scripting af java-appletsdeaktiveret under 'Sikkerhed-Internet-brugerdefineret'? Du kan prøve at bruge 'standard' istedet for 'brugerdefineret' hvis du har været inde at pille ;)
Avatar billede kenw Nybegynder
12. april 2007 - 19:10 #2
Det var et okay bud, men det hjælper desværre ikke på det... Har du andre ideer? :o)
Avatar billede kenw Nybegynder
14. april 2007 - 19:55 #3
Never mind, jeg fandt et link til Macromedia Flash Player på en anden hjemmeside, så efter jeg installerede det kunne jeg godt se video igen... Ellers tak for hjælpen!