Avatar billede annacondaknud Nybegynder
11. april 2007 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

reperartion af windows XP

hej

Jeg vil lige hører om der er nogen som kan fotælle mig hvorvidt der bliver slettet filer på min computer hvis jeg vælger at reparerer min windows installation?? jeg tænker på dokumenter. programmerner kan jeg altid installere igen. men hvis jeg har film liggende og musik. Jeg har også hørt at man skal skrive en administratorkode, hvad er den?? hvor kan jeg finde den? Jeg har ikke nogen kode på min computer på noget tidspunkt når jeg starter op eller andet. Det er originalt windows xp jeg har home edition.

Hjælp

På forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 19:03 #1
dokumenter osv bliver (normalt) IKKE slettet
Avatar billede annacondaknud Nybegynder
11. april 2007 - 19:03 #2
okay det lyder godt.

hvad med den der kode??
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 19:04 #3
http://hcma.dk/tips1to10.htm#no4 det er ikke sikkert der er nogen administrator kode.
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 19:16 #4
koden er en man selv vælger så den kan jeg ikke svare på hvad er.
Avatar billede hcma Novice
11. april 2007 - 19:26 #5
læs hele vejledningen igennem før du starter og vær opmærksom på at der både står noget om installation samt REPAIOR, som er det du ønsker.
det eneste du mister ved en Repair, er alle updates samt de drivere du selv har lagt ind.  Sørg får at have SP2 liggende klar til installation igen INDEN du går på nettet igen.
Avatar billede annacondaknud Nybegynder
11. april 2007 - 19:55 #6
tak for svarerne. jeg prøver det. min windows er med sp2 opgradering.
Avatar billede hcma Novice
11. april 2007 - 20:23 #7
så sparede du lige masser af tid :o)