Avatar billede grandslam Nybegynder
11. april 2007 - 14:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ikke gyldigt win32 program

Heysa.

Når jeg prøver at installere Battlefield 2, Battlefield 2142 Heroes og Might and Magic V eller medal of Honor - pacific assault får jeg fejlmeldingen: "D:/ er ikke et gyldigt Win32-program"

Det er dog lykkedes mig at installere Battlefield spillene og Heroes V alligevel ved at kopiere CD/DVD'ernes indhold over på mit C-drev og installere det derfra. Men jeg er ved at være godt træt af at jeg ikke har nogen autorun på mine spil. De virker fint men når jeg sættter dem i og der plejer at komme et lille vindue op der spørger hvad jeg vil nu sker der intet...

Jeg har xp og jeg har haft det her problem lige siden jeg købte min computer.

Er der nogen der har nognen bud. Jeg ville blive yderst taknemlig!!!
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 09:07 #1
Bare et par forslag. Tjek at dit dvd-drev IKKE kører i PIO-mode overførselstilstand (det ser du i enhedshåndteringen under IDE ATA/ATAPI Controllers) og sørg for at du bruger den sidste nye opdaterede driver.
Avatar billede grandslam Nybegynder
12. april 2007 - 11:49 #2
Tak for forslagene :-D
Mine dvd-drev kører IKKE i PIO-mode.

Jeg har netop opdateret firmware til mine drev, men hvor finder jeg drivere henne?

Mine dvd-drev er LITE-ON DVDRW SHM-165P6S
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 12:49 #3
Hvis du har brugt noget i stil med denne http://www.liteonit.com/DOWNLOADS/ODD/SHM-165P6S/firmware/DR16MS0R.zip så burde du være opdateret mht. både driver og firmware.
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 12:54 #4
Har du Nero INCD Helper Service? Hvis du har bør du prøve at stoppe den og så se om det hjælper.
Avatar billede grandslam Nybegynder
13. april 2007 - 12:18 #5
Tak for de gode råd.
Jeg har opdateret mine drivere og firmware. Dog kan det godt undre mig at driveren er fra 7/1-01. Jeg prøvede straks efter at sætte BF2142 i, men ingenting skete der. Så prøvede jeg at åbne den inde fra "Denne computer". "D:/er ikke et gyldigt win32-program".
Jeg prøvede derefter at slå INCD fra inde i processer (kan ikke slå den fra på andre måder. Dette slog begge mine DVD-drev slog fra så jeg ikke engang kunne åbne dem inde i "Denne computer".
Meget sært... Er der nogen der kender et program man kan bruge i stedet for INCD måske??? Det kunne jo være det hjalp...
Jeg takker.
Avatar billede grandslam Nybegynder
13. april 2007 - 12:43 #6
RETTELSE!!
Jeg har lige prøvet at afinstallere min INCD 4.0.
Og det var lige det der skulle til. Alle autorun-filer virker igen.
Mange tak for hjælpen til jer alle. :-D
Avatar billede nva Praktikant
13. april 2007 - 13:45 #7
"Mange tak for hjælpen til jer alle." 'Alle' må så være mig ;)

Glæder mig det virkede.
Avatar billede meyenburg Nybegynder
15. april 2007 - 18:00 #8
Hvor finder jeg det der INCD?? Min siger nemlig det samme. Bare ved css :/
Avatar billede grandslam Nybegynder
15. april 2007 - 22:04 #9
nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det hed... men du afínstallere det ved at fjerne "Nero suite" mener jeg det hedder.
Avatar billede nva Praktikant
18. april 2007 - 07:47 #10
Accepterer du mit svar?
Avatar billede grandslam Nybegynder
18. april 2007 - 21:25 #11
Det har jeg gjort flere gange nu... Skal jeg gøre noget inden jeg trykker accepter???
Avatar billede nva Praktikant
19. april 2007 - 20:32 #12
Det er accepteret nu, så du fandt ud af det ;) Takker.