Avatar billede coolfish Nybegynder
11. april 2007 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Epia-m 1000 - stikdåse med USB

Hej... Jeg har et Epia-m. jeg har en "stikdåse med USB" (Som virker) Men når jeg slukker for mit Epia, så er USB porten stadig aktiv, samt "via netkort". Er der nogle der har en løsening. jeg kan se at bios har noget ACPI. men er det man skal lege med? (Jeg ved ikke hvordan ACPI virker..)

Køre WinXp på den.

TAk
Avatar billede allanfo Praktikant
11. april 2007 - 12:35 #1
Det nemmeste er at købe et ekstra USB-kort, og slutte stikdåsen til denne. Langt de fleste bundkort har altid strøm på USB, mens PCI-baserede USB-porte slukkes helt.
Avatar billede benson Nybegynder
11. april 2007 - 13:32 #2
Desværre ikke altid den nemmeste løsning til det bundkort. Jeg har selv et og har samme problem, møjirriterende. Men der er atlså kun ét pci slot og det er brugt til et tv-kort i mit tilfælde. Hvilket jeg tror bliver gjort i de flestes tilfælde.
-Benson
Avatar billede coolfish Nybegynder
12. april 2007 - 12:53 #3
Lukket..

jeg fandet ikke en mulighed på problemmet.