Avatar billede trophymanager Nybegynder
11. april 2007 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgeords popularitet

Hej.

Jeg må være ved at blive gammel. Men jeg er sikker på jeg så for et års tid siden en google tjeneste der gjorde det muligt at tjekke hvor mange gange et søgeord blev benyttet i google.

Jeg har været inde på google.com/trends og den er der næsten - men der er ingen antal på!

De såkaldte google battles er det heller ikke da det er antallet af forekomster på et søgeord.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede moskjaer Nybegynder
11. april 2007 - 11:27 #1
Vi har skrevet lidt om det i vores blog på http://blog.moskjaer.dk/?p=10 ?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
11. april 2007 - 11:40 #2
ah - det var adwords delen jeg ledte efter :) - tak og smid et svar.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. april 2007 - 12:11 #3
Man kan få oplyst det ved msn http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/
Så er det bare et spørgsmål om at der på google er x gange flere søgninger....
(Siden er ustabil, men god)