Avatar billede kongknabe Nybegynder
10. april 2007 - 20:56 Der er 11 kommentarer

Online Drinks Guide - Kritik ønskes.

Hejsa.

Vi har lige lanceret en online Drinks guide på vores side hvor man kan søge efter drinks opskrifter, eller "tøm dit barskab" m.m. - Vil meget gerne have kritik specielt på funktionaliteten og brugervenligheden af søgefunktionen.. (Ved godt at der er mangler i vores database over opskrifter osv.).

Vores vision har været at lave en søge funktion der er let og lige til at bruge, hvor man hurtigt og præcist kan indskærpe sin søge kriterier, eller bare gå på opdagelse.. :-)

DrinksGuiden kan ses her: http://www.bossman.dk/drinksguide.php
Avatar billede trophymanager Nybegynder
11. april 2007 - 16:55 #1
herremagasin er i et ord ;P
Avatar billede kongknabe Nybegynder
11. april 2007 - 17:10 #2
He he. Takker.. :-D - Men når du staver "magasin" med "s" er det så ikke et sted hvor man køber herre tøj!? :-) - Og.. Hvad synes du om søge funktionen? :-D
Avatar billede nico26 Nybegynder
11. april 2007 - 18:25 #3
Hej kongknabe
Lækker livesearch du har lavet :)
Avatar billede kongknabe Nybegynder
11. april 2007 - 18:41 #4
Takker :-) - Kan dog ikke tage hele æren. alt det langhårede er kodet af min ven :-)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
14. april 2007 - 12:41 #5
søgefunktionen er super cool :)
Avatar billede hejmanden Nybegynder
14. april 2007 - 14:19 #6
Jeg vil sige at det er en gennemført søgefunktion :)

Men der er lidt fejl i koden ;) ikke noget stort, men så det lige i kildekoden

<script type"text/javascript">
var useBSNns = true;
</script>

Det skal gerne være
<script type="text/javascript">
var useBSNns = true;
</script>
Avatar billede kongknabe Nybegynder
14. april 2007 - 19:25 #7
Hov, troede jeg havde krydset af så jeg fik en email når folk svarede her.. Takker for feedback og ja, der er da vist en lille fejl i koden også, Takker :-)
Avatar billede knixe Nybegynder
03. maj 2007 - 08:46 #8
Svedigt :p Super fed funktion.
Avatar billede kongknabe Nybegynder
05. maj 2007 - 20:28 #9
Mange tak :-)
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:57 #10
fint, meeeeeeeeeeen en stor fejl at Mojito mangler!! ret det!  hehe
Avatar billede kongknabe Nybegynder
26. maj 2007 - 22:34 #11
He he.. Du har helt ret.. Det skal rettes PRONTO!! :-)