Avatar billede stoltenborg Nybegynder
10. april 2007 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

REFERENCE_BY_PIONTER Stop 0x00000018

Hejsa.

Jeg har samlet en Shuttle SD39P2, med en E6600 CPU, 2x1Gb Corsair PC6400 Dominator Ram, BFG 8800GTS GFX, WD Raptor HD og et Samsung SATA DVD-RW drev.

Jeg får rimeligt tit, mest under spil, BSOD, med koden som beskrevet i Subject. Nogen der har en idé til hvad det kan være ?
Jeg har testet computeren med Orthos i 2 timer uden fejl, og Ram er testet med memtest86 - osse uden fejl. Harddisk er testet med WD's eget tool - igen uden fejl. Nu er jeg blank :-(
Avatar billede trold1 Nybegynder
10. april 2007 - 16:47 #1
http://support.microsoft.com/kb/282503

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/w2000Msgs/1139.mspx?mfr=true

http://www.tabletquestions.com/windows-vista/39737-vista-bsod-am-unable-shutdown-without-bsod-logoff-ok.html

prøv at se ovennævnte link de er godtnok til windows 2000, men så vidt jeg kan se, så kan det også bruges til vista.

Det kan være noget med en driver som ikke passer til Vista.

Held og lykke.
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
10. april 2007 - 20:37 #2
Eneste link jeg ikke allerede havde prøvet, er det nederste. Indtil videre har det desværre heller ikke hjulpet, men leger lidt videre....
Avatar billede trold1 Nybegynder
10. april 2007 - 20:53 #3
Ja men god arbejdslyst. Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe dig videre. Så du kan vente og se om andre forsøger sig, du selv får det løst.
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
22. april 2007 - 11:35 #4
Jeg har byttet mine Dominator ram ud, og siden har det kørt... Øv Bøv