Avatar billede x2000y Nybegynder
09. april 2007 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ekstern harddisk

Vil følgende kunne virke.

En ekstern harddisk med en bluetooth pen efter et hun-hun ( http://www.pchonline.dk/p1442.asp )

en pc med en bluetooth pen / indbygget bluetooth

Ville man på pc'en kunne lagre på den eksterne harddisk
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 23:09 #1
nej det vil ikke fungrere.
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 23:11 #2
der er intet i harddisk boksen der kan fortælle hvad der skal sendes/modtaget over denne BT dongle, og BT er meget meget langsomt, så selv om man kunen få det til at virke ville du maks kunne overføre ca 200Kb pr sekund, hvor man med USB kan overføre (teoretisk) 480MB pr sek.
Avatar billede x2000y Nybegynder
09. april 2007 - 23:19 #3
hva kan man så gøre...trådløst?
Hvilke ting skal bruges ?
Avatar billede tafkab Nybegynder
09. april 2007 - 23:21 #4
Hvad er det du vil?
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 23:22 #5
det du leder efter er en NAS boks enten med indbygget wireless (ved ikke om det findes), eller en NAS med en wireless 2 lan bridge ved siden af, det kræver dog du også har en router med Wlan (eller et Access point), men det vil være en noget bedre hastighed, men stadig meget langsomt i forhold til en direkte USB løsning.
Avatar billede x2000y Nybegynder
09. april 2007 - 23:31 #6
må vi se nogle bud på de ting du nævne