Avatar billede thomasn4 Nybegynder
09. april 2007 - 18:10 Der er 3 kommentarer

probs m at åbne mapper og programer efter geninstallering af XP

før jeg geninstallerede XP ud fra den partition som ligger på min HP pavillion havde jeg 2 "konto" på min computer - en til kæresten og en til mig - ejer.
Nu er der efter geninstallation kun en konto - administrator/ejer.
De mapper jeg brugte før kan jeg ikke mere åbne
de programmer som ligger på computeren fra før, kan heller kke bruges ex. nero burn osv. word selvom de rent faktisk ligger der....
hvad har jeg gjort forkert ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
09. april 2007 - 18:36 #1
dit problem med mapperne skulle kunne løses med:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;308421

/psycosoft-funware :)
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
10. april 2007 - 22:47 #2
hmm det virker ikke. når jeg går ind i mapper siger den den bare at do..and settings/ejer/dokumenter er ikke tilgængelige.
Er det mon fordi at den "konto" nu er låst da jeg geninstallerede oveni - via den der geninstallation som ligger på computeren ?
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
22. april 2007 - 16:13 #3
er der ikke mere hjælp at hente ?
jeg kan heller ikke åbne før-installerede programmer. selvom alle ikoner stadig er der og programmerne faktisk ligger på computeren !!
hva har jeg mon gjort forkert ?