Avatar billede kimols1 Nybegynder
09. april 2007 - 17:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bog/bøger?

Hej!

Nu har jeg rodet med php i et godt stykke tid. og vil til at lære et nyt sprog - c#.

Jeg skal bruge en bog, der starter helt fra bunden og gerne med en  masse øvelser i.

Hvad kan i anbefale?
Avatar billede staever Nybegynder
09. april 2007 - 22:50 #1
http://www.saxo.com/item/216399

Denne brugte vi på 1. semester af Datamatiker uddannelsen. Rigtig fin bog til begyndere, uddyber tingene og har masser af kodeeksempler man kan kigge på.
Avatar billede kimols1 Nybegynder
09. april 2007 - 23:51 #2
super!

lige hvad jeg ledte efter.smid et svar..
Avatar billede arne_v Ekspert
10. april 2007 - 01:56 #3
Den er udgivet 24-10-2003. Derfor er den formentligt baseret på .NET 1.1 !

Jeg ville nok forsøge at få fat i en der baserer sig på mindst .NET 2.0 ...
Avatar billede staever Nybegynder
10. april 2007 - 13:43 #4
ah ja det er rigtig, havde jeg lige overset :) men de ting den beskriver vil jeg nu mene man ikke skal over i .NET 2.0 for. Men nok en god idé at finde sådan en bog istedet alligevel
Avatar billede staever Nybegynder
10. april 2007 - 13:43 #5
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
10. april 2007 - 17:32 #7
kendt forfatter + gode anmeldelser = lyder OK