Avatar billede dktekno Nybegynder
08. april 2007 - 21:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Varer "Gods and Generals" 210 minutter?

Er der nogen af jer, der ejer DVD'en?

Hvis ja, kan i så fortælle, om det virkelig kan passe, at videoen stopper ved 1 time og 50 minutter, bare sådan lige pludselig? Selvom der faktisk står, at den varer ca. 3 timer, så varer den kun lidt under 2 timer?

Og den stopper pludseligt midt i, at nordstaterne angriber sydstaterne, og går ind i menuen, hvor jeg kan vælge special features.

Er jeg den eneste der har oplevet det?

Og jeg har testet det her på samtlige DVD-afspillere. Den er god nok. Den stopper ved 1 time og 50 minutter. Bare sådan pludseligt.
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 21:30 #1
lyder som der er fejl på skiven, eller dine DVD afspillere ikke er glade for Dual Layer skiver.
Avatar billede qaaq Nybegynder
08. april 2007 - 22:32 #2
Gods and Generals varer 231 min i USA, 218 min i Canada, og 209 min i EU
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. april 2007 - 22:58 #3
Er det en af de gamle skiver der skal vendes om?
Avatar billede dktekno Nybegynder
09. april 2007 - 14:32 #4
thesheriff - vendes om????

Ja, der er godt nok ikke noget billede på skiven...
Avatar billede dktekno Nybegynder
09. april 2007 - 14:35 #5
thesheriff - takker.

Ja, den skulle vendes om. Har ALDRIG hørt om det før...
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 14:35 #6
dvs den ser ens ud på begge sider ? i så fald lyder det som sheriffet skrev om en dobbelt sidet dvd
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. april 2007 - 14:48 #7
En gang skal jo være den første :)

Glad for I nu kan se resten af den super fede film. Husk også at få set Gettysburg