Avatar billede flipperfin Nybegynder
08. april 2007 - 19:20 Der er 8 kommentarer

Har glemt router brugernavn or adgangskode.

Overskriften siger næsten det hele, har mistet oplysningerne og ved ikke hvordan jeg nu kan komme ind på den (vil ind og åbne nogle porte). Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 19:25 #1
jeg regner med du mener i din router ? i så fald, så nulstil din router og sæt den op igen, (regner med du har prøvet med standard navn og kode til routeren)
Avatar billede flipperfin Nybegynder
08. april 2007 - 19:32 #2
Yup har prøvet med standard. altså admin//password ikke ? Hvordan nulstiller man ? :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. april 2007 - 19:46 #3
Det afhænger af din router, men der kan være en knap du skal holde trykket ind i 5-15 sekunder.
Avatar billede off-line Nybegynder
08. april 2007 - 20:29 #4
http://192.168.1.1/ Kan muligvis skaffe dig adgang til din router.
Adgangskoden har du fået af netudbyder. Spør der.
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 20:48 #5
det vil være en klar fordel du skriver hvilken router det drejer sig om, da ip adressen kan være hvilken som helst mellem ca 16 millioner forskellige.
Avatar billede flipperfin Nybegynder
08. april 2007 - 20:52 #6
http://192.168.1.1 er skam den rigtige ip, routeren er en NETGEAR Rangemax.
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 21:02 #7
det er nu også den mest benyttede, men der findes mange andre også, f,eks de routere man får med CC, er 10.0.0.1:2033 andre er 192.168.254.1 osv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. april 2007 - 21:10 #8
"First of all, this router reset key is a "self-destruct" button. The router gone mad after you do a hard reset. "    - jeg har ingen personlig erfaring med din router, men andre har. Citatet er fra http://mx.preciomania.com/rating_getprodrev.php/product_id=7317819/id_type=masterid//