Avatar billede flipperfin Nybegynder
08. april 2007 - 13:47 Der er 3 kommentarer

Hurtig TBC download

Det tager så lang tid at hente TBC med den originale installer, så hvis der findes et link hvorfra du kan downloade det hurtigere end det andet, så ville det være fedt..
Avatar billede proff Nybegynder
08. april 2007 - 14:17 #1
Jeg tror du skal have en definition på TBC eftersom det ikke er alle der spiller computer-spil (:
Avatar billede flipperfin Nybegynder
08. april 2007 - 14:57 #2
hovsa, The Burning Crusade til WoW
Avatar billede steffansp Nybegynder
08. april 2007 - 16:50 #3
Jeg går ud fra det er patches du ønsker de kan findes her:
http://wowsource.4players.de/downloadspatches.php
Men det er nemmest du åbner portene i din router og henter gennem den originale instaler, så får du helt sikker de rigtige..