Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. april 2007 - 02:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ka det være pga min strømforsyning?

min computer er begyndt at slukke helt, når jeg laver noget på computeren,der kræver meget. f.eks download,spille spil, eller se film...

jeg har fjernet "genstart automatisk hvis der opstår en fejl"  fra i windows,reinstall gfx drivere,defragget,scannet for virus, renset kølere,fan o.s.v haft alle kort ude af maskinen, men intet hjælp.
så kiggede jeg i bios, om min psu gav power nok, og det ser sådan her ud:

cpu Vcore:1,42v
12v=12,03v
+5v=5,26v
+3,3v=2,95v
5v SB=4,78v

er det bare mig, eller ka det ik godt skyldes, psuen ik gir nok power?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. april 2007 - 03:01 #1
glemte lige at sige det er en 2,53ghz celeron
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 09:08 #2
Download af spil trækker ikke på din maskine men på din forbindelsen (groft sagt)

Dine spændinger er som de skal være.
Kan du ikke smide fejlkoden ?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. april 2007 - 09:47 #3
der er ingen fejl kode, men hvis jeg starter f.eks "world of warcraft" slukker maskinen 100% ned fandt jeg ud af
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 09:48 #4
Tjek din log - start - kontrolpanel - administration - logbog - system
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. april 2007 - 19:01 #5
jeg købte en ny psu til små 300kr, og maskinen kører som den skal, så jeg havde ret i at det var psuen, lukker spørgsmålet