Avatar billede ove.c Nybegynder
06. april 2007 - 08:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

exe filer bedes accepteret af ZoneAlarm hvorfor?

Jeg har lige ínstalleret opdateringen af Zone Alarm til version 7,0 og nu beder den om at jeg skal acceptere SVChost.exe og SFAgent.exe

Når jeg søger på disse i Google får jeg en del resultater der er relateret til Problemer omkring virus og andet snavs - har disse 2 exe filer som Zone Alarm beder mig acceptere noget at gøre med den opdaterede version eller er det andet snavs der prøver at komme ind fra væmmelige steder?
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 08:30 #1
det er fordi begge filer forsøger at tilgå internettet (begge filer er forøvrigt legale)
Avatar billede ove.c Nybegynder
06. april 2007 - 20:21 #2
Tak for svaret - men jeg forstår det ikke rigtigt

Du skriver: det er fordi begge filer forsøger at tilgå internettet
Er det ikke disse exe filer der prøver at komme ind i min PC?

Du skriver:(begge filer er forøvrigt legale)- skal jeg bare acceptere disse at komme ind i min PC -og i øvrigt hvorfor vil disse exe filer ind i min PC?
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 20:25 #3
de prøver IKKE at komme ind, men UD, SFAgent.exe er en fil der har med spamfighter at gøre, så fjern det skod program og du slipper for den, den anden er en indbygget del af windows du ikke kan fjerne, hvad præcis den går på nettet for skal jeg ikke kunne sige.