Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hjælp DLL fil ved ikk hvad der er galt

hej.... når jeg tænder min comp popper der er vindue op hvor der står:

system-DDL^en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. programmet vil ikke køre korrekt. flytningen opstod, fordi DDL*en C:/WINDOWS/system32/HHCTRL.OCX brugte det adresse område, der ellers var reserveret til Windows DLL-filer. leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

er der nogen der aner hvad det bytyder og hvordan jeg kan lave det???

og er det mig der har *gjordt* noget?

m.v.h tralala016
Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:01 #1
undskyld kategorien... jeg anede ikke hvor jeg skulle lægge spørsmålet...
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 22:02 #2
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB925902)
( hvis der efter install af denne update, kommer en fejlmelding vedr. Rthdcpl.exe - Illegal System DLL Relocation, har Microsoft lavet et hotfix dertil: http://support.microsoft.com/kb/935448 ENGELSK
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86 DANSK )

alternativt kan du downloade ny driver til dit Realtek lydkort
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 22:03 #3
Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:10 #4
hmm nu er jeg ikke helt så skarp på tasterne.

vil du ikke være sød at skære det ud i pap :-D
men jeg går ind på linket. men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal downloade? :-S
Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:14 #5
hmm jo jeg har fundet det.. tak for hjælpen..

men hvad betyder det egentlig.. bnare sån så jeg ved det hvis det skulle ske igen
Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:26 #6
nej øv... jeg har lige genstartet... den popper stadig op??

det der med at downloade ny driver til lyd kort der er flere aT vælge imellem??????
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 22:28 #7
det er pga en opdatering MS frigav i tirsdags, der har skabt problemet.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
05. april 2007 - 22:35 #8
Jeg har også fået den system fejl... men min computer går ned kort tid eftr eller vil slet ikke starte... jeg bruger vores gamle computer ligenu....

Aner ikke hvad jeg skal stille op

Er der nogen gode råd?

Men det kan måske være at det at den går ned ikke har noget med den fejl meddelse at gøre men et rent tilfælde?

Lone
Avatar billede tralala016 Nybegynder
05. april 2007 - 22:39 #9
hej lone... det er bedst hvis du selv opretter et spørgsmål.. ellers hjælper de dig ikke......  men prøv at se lidt på de link screem bille lagde ind til mig
Avatar billede viggosmor Nybegynder
05. april 2007 - 22:41 #10
Oki detvidste jeg ikke takker.....
Avatar billede tafkab Nybegynder
05. april 2007 - 22:50 #11
Du skal bare hente den som passer til dit operativsystem, der er 2 til xp/2000, den ene er en zip fil og den anden er en exe fil, det er lige meget hvilken af dem du henter :-)
Avatar billede tafkab Nybegynder
05. april 2007 - 22:53 #12
Lone - ingen grund til at oprette et spørgsmål hvis det link hjælper dig :-)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
05. april 2007 - 22:57 #13
Jamen min computer er gået helt død, den vil slet ikke starte nu, og jeg ved ikke om det har noget at gøre medd den systemfejl eller det blot er tilfældigt??
Avatar billede tafkab Nybegynder
05. april 2007 - 23:08 #14
Den tager vi så ovre i dit eget spørgsmål som du har oprettet.
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 23:10 #15
tafkab helt enig, er meget nemmere når spørgsmålene er adskilt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. april 2007 - 00:11 #16
http://support.microsoft.com/kb/935448 denne hjalp mig videre idag
Måske kan den hjælpe andre