Avatar billede casi Nybegynder
04. april 2007 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vidre sende mail liste

hvis man har en mailliste oprettet i outlook hvordan kan man så tage den og vedhæfte den uden at det bliver som cc
altså bare vedhæfte den
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. april 2007 - 23:42 #1
Ja, hvis du laver en ny mail, kan du trække din liste fra kontaktpersoner og over på mailen. Så vil listen blive vedhæftet ligesom et Word dokument eller lign.
Avatar billede casi Nybegynder
05. april 2007 - 09:54 #2
så det evige tilbagevende hvordan er det man aflønner dig med point
Avatar billede tlaursen Nybegynder
05. april 2007 - 11:53 #3
Som du har gjort her ;-)
Avatar billede casi Nybegynder
05. april 2007 - 12:19 #4
ja man kan være heldig en gang i mellem, og tak for hjælpen