Avatar billede hobn00b Nybegynder
04. april 2007 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Daemon tool

Hey, jeg har installeret Daemon tool v.4.08HE.. men jeg kan ikke se de drev den burde lave?
Det skal lige siges at min normale CDrom drev ikke er sat til.. kan det have en indvirkning?!??

nogle idéer om hvordan jeg kan få drevene frem? for kan sagtens mount'e drevene osv.
Avatar billede dwr Nybegynder
04. april 2007 - 13:56 #1
Du starter programmet (Start -> Daemon Tools), så gør du ned ved programmerne ved dit ur. Højreklikker på ikonet der tilhører programmet. Her sætter du antal drev der skal være aktive (0-5) og så kan du bagefter mounte images.
Avatar billede dwr Nybegynder
04. april 2007 - 13:58 #2
Det har ingen påvirkning om du har CDDrev i eller ej. Det er lige præcis derfor programmet er blevet lavet - færre CDer at rode med..
Avatar billede nva Praktikant
04. april 2007 - 15:20 #3
Prøv at se et stykke nede på denne side http://www.uwe-sieber.de/usbtrouble_e.html måske er det noget du kan bruge.
Avatar billede hobn00b Nybegynder
04. april 2007 - 15:31 #4
jeg ved godt hvordan man sætter antallet af drev.. de kommer bare ikke frem..
Avatar billede nva Praktikant
04. april 2007 - 15:37 #5
Fra en tråd:

Holy crap thank you so much for posting that information.

I actually found 3 files relating to the problem;

secdrv.sys
sptd.sys
sptd7021.sys

All were created on the same date. I deleted them, rebooted, and VOILA!

Wonderfull! I've had this problem for sometime now. Both my MP3 player and digital camera stopped showing up in the explorer. But thanks to both of you they now works perfect.

But the files I found were in c:\windows\system32\drivers.
I didn't find sptd7021.sys, instead I found sptd3677.sys

I seem to remember installing DT some time ago but I never used it so i removed it. Guess these files were left behind.
Avatar billede dwr Nybegynder
04. april 2007 - 17:49 #6
Ok. Det er jeg ked af... Jeg var vist lidt hurtig til at læse dit problem igennem. Tror ikke jeg kan hjælpe så desværre.
Avatar billede nva Praktikant
10. april 2007 - 07:46 #7
Respons?