Avatar billede 100511 Nybegynder
04. april 2007 - 12:34 Der er 2 kommentarer

MSN logger ikke på automatisk efter Norton er installeret

Nogen der kan svarer hjælpe med et MSN problem, jeg har vinget af at MSN skal logge på automatisk, dettte har også tidligere fungeret fint, men efter jeg har installeret NORTON  på computeren - logger MSN ikke på automatisk længere. Jeg kan sagtens få lov at logge på manuelt - den gør det bare ikke af sig selv...
Avatar billede editone Nybegynder
04. april 2007 - 12:39 #1
Problemet skyldes højst sandsyneligt at norton blokerer MSN for at komme på internettet i computerens opstartsfase..
Prøv at kig dine Norton indstillinger igennem.
Avatar billede 100511 Nybegynder
04. april 2007 - 14:30 #2
Det mærkelige er bare at MSN står som "tilladt" i Norton.