Avatar billede lht Nybegynder
30. maj 2001 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lotus notes videre sende mail

Hej allesammen

På mit arbejde har vi Lotus notes som mail system og det sker at jeg har brug for at sende mine mail hjem til min egen pc. I øjeblikket skal jeg kontakte vores IT-afdeling for at få dem til at \"stille min mail om\" men det resultere i at jeg kun får mailen derhjemme og ikke på arbejde hvilket igen medfører at alle indkaldelser til møder ikke kan anvendes på normal vis. Kan det lade sig gøre i noten at stille den op så den sender en kopi til min egen mail-adresse?
På forhånd tak.
LHT
Avatar billede sif Nybegynder
06. juni 2001 - 10:28 #1
Sådan får du vieresendt post fra Lotus Notes til
privat e-mail adresse.
På din lokale maskine skal du på menulinjen: Opret - Agent
Du skal udfylde agenten
Navn:feks. send post hjem
Hvornår skal denne agent køre:Hvis der er kommet ny post.
Vælg tilføj handling.
Handling: Send besked
Til: Skriv din e-mail adresse her
Flueben i Medtag kopi af dokument
Men undersøg om du har en begrænset plads på den
server du har din e-mail konto fordi der ellers kan opstå problemer med hensyn til videresendelse fra din private e-mail til notes. Det vil gå i selvsving og din postfil vil hurtig blive på 1GB

Avatar billede lht Nybegynder
08. juni 2001 - 11:26 #2
Kanon!!!!!
Hej SIF

Tak for svaret det virkede bare perfekt.
Jeg har lige et lille tillægs spørgsmål, kan man starte agenten uden at logge på lotus notes, evt. derhjemme fra????
Du får selvfølgelig de 500 point