Avatar billede gnuen Nybegynder
03. april 2007 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Styresystem på ældre spil

Hvis man køber en PC indeholdende Windows Vista vil man så have mulighed for at spille gamle spil som Farcry, Sims2 m.m. der så vidt jeg ved kræver Windows XP ?
Avatar billede gnuen Nybegynder
19. april 2007 - 14:49 #1
fungerer fint
Avatar billede vesper87 Nybegynder
27. december 2007 - 12:47 #2
Jeg har et problem, ligeledes med spil, der skal køre på en Vista maskine, men ikke kan køre spillene, hvad kan jeg gøre?

Jeg har prøvet at opdatere min driver til mit GeForce 8600 GS gfx kort, men det vil den ikke.....

Er der andet man kan gøre?
Avatar billede gnuen Nybegynder
04. januar 2008 - 18:14 #3
jeg har ikke oplevet at der har været spil som jeg ikke kunne køre på Vista endnu, dog har jeg været ude for at nogle enkelte spil har crashed men det problem blem løst ved at hente en Vista patch for det enkelte spil på spille-producentens hjemmeside, så det kunne du evt. prøve hvis ellers der ligger en patch tilgængelig for det spil du har problemer med