Avatar billede kunzen Nybegynder
02. april 2007 - 19:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken PDA

Jeg er total noobish udi det at styre en PDA. Jeg står overfor at skulle investere i een, men vil ikke for gerne over de 2000 kr. Hvad kan anbefales? Den behøver ikke at kunne føre mig rundt i landet via GPS men det er da ingen hindring. Jeg skal bare kunne holde styr på mine aftaler og synkronisere med min stationære Outlook.

Når jeg nu er ved GPS; Jeg har hørt at Tom Tom er det bedste navigation med de mest korrekte kort. Er det korrekt??
Avatar billede nima Nybegynder
03. april 2007 - 00:09 #1
Der er jo mange at vælge i mellem :-) Skal den kunne ringe? Jeg vil anbefale at du kigger på HTC devices.

Og hvis du er helt ny til PDA'er, kan du evt. kigge på PDAIntro fra HandStep A/S
http://www.handstep.dk/composite-214.htm
Avatar billede nima Nybegynder
03. april 2007 - 00:11 #2
Forresten, så har jeg kun hørt godt om Tom Tom :)
Avatar billede kunzen Nybegynder
03. april 2007 - 08:14 #3
Nej, den behøver ikke at kunne ringe. Og tak for linket. Brugbart må man sige......
Avatar billede mcwagner Juniormester
13. april 2007 - 19:02 #4
jov tomtom er rigtig godt, det er helt sikkert. Men navigon er altså heller ikke ringe. du kan netop nu få i harald nyborg en transonic 6000te til 2595,- det er et godt køb. det er det nyeste software, med blandet andet indbygget TMC. til den pris er det nok et af de bedste køb man kan få PT.