Avatar billede mroemer Nybegynder
02. april 2007 - 12:42 Der er 3 kommentarer

Kan ikke lkke lukke vinduer ned

Vista har helt sikkert mange fejl og mangler, men findes der en kendt løsning på deres problem med nedlukning a vinduer??? Det nytter ikke at sige afslut til processen (den bliver bare hængende). Det eneste der virker er en hard reset af computeren. Det drejer sig om en Vista Business.
Avatar billede resten Nybegynder
03. april 2007 - 02:21 #1
Har den gjort det fra starten ?
Avatar billede mroemer Nybegynder
03. april 2007 - 11:09 #2
jeps. Efter at have rodet lidt mere med den, kan jeg se at det især er netværksrelateret. Hvis stifinderen først har sat sig, så kan kan man godt glemme alt om at genstarte eller lukke ordentligt ned. Generelt set synes jeg at Vista bruger rigtig meget tid på at "hænge". Ærgeligt, men der kommer jo nok en løsning.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. april 2007 - 16:16 #3
du ka prøve med denne regfil hent den, kør den og genstart maskinen når det er gjort.
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/window_placement.reg

eller rediger det manuelt i registreringsdatabasen under denne nøgle:

My Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer

find og slet nøglen,  Window_Placement  genstart maskinen.