Avatar billede chico-dk Nybegynder
01. april 2007 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webmaster/programmør søges!

Arbejde:
Du skal kunne håndtere PHP og Mysql let og med gode egenskaber.
Du skal kunne aflæse og redigere i allerede oprettede php moduler. Kendskab til Ioncube vil være en fordel. Jobbet er til tider tidskrævende og der vil blive stillet krav til dit arbejde.
Engelsk kundskaber er nødvendige, da vi hele tiden følger med i udviklingen af systemet.

Løn:
Du vil blive medejer af siden. men da det er gratis at bruge siden, vil indtægterne kun komme fra annoncering på siden.

Skriv og vær med til at præge Danmarks bedste og eneste 100% gratis auktionsside (www.24auk.dk)
Avatar billede chico-dk Nybegynder
02. april 2007 - 17:43 #1
Avatar billede chico-dk Nybegynder
13. april 2007 - 15:31 #2
Er fundet
Avatar billede chico-dk Nybegynder
13. april 2007 - 15:32 #3
Lukket