Avatar billede hamselv123 Nybegynder
31. marts 2007 - 22:38 Der er 1 løsning

Maps i dedicated Server til cs

Hej

Jeg har et problem med mine cs maps og Dedicated Server.

Hvordan får jeg alle mine maps ind under Dedicated Server Fy, Aim, surf osv ?

Jeg syntes jeg har prøvet alt og de vil bare ikk derind, de orginale maps til cs er der ikke engang i Dedicated Server der er en masse baner der hedder c4a1, c5f2 osv....

Jeg har læst alle trådene herinde og de har ikk hjulpet mig :S
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
20. december 2008 - 12:39 #1
Point