Avatar billede hldc Nybegynder
31. marts 2007 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærebar 14.000

Hejsa.

Jeg har fået den opgave at skulle købe en bærebar til min søn.

Da han er i England for at sætte vindmøller op, har han noget fritid han gerne ville slå ihjel, samt tale med sine kammerater over skype..

grav til bærebar er..

15" skærm
indbygget web cam
ekstern harddisk
billig mus

Han vil gerne kunne se film på den, og spille stategi spil..

kan i anbefale noget..

P.S
Jeg aflever den til en af hans arbejds kammerater som er hjemme et smut i påsken, han tager den med over til ham...
Avatar billede hldc Nybegynder
31. marts 2007 - 21:19 #1
grav = krav  :-)
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 21:58 #2
Add mig på msn - LD69@ofir.dk
Er admin på laptopworld.dk og vil gerne hjælpe Jer.

Dette koster ikke penge eller point herinde.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 09:20 #3
Var det ikke en ide at løse problemet her, så alle får gavn af det, i stedet for at køre det over privaten? E er her for alle, ikke for at folk kan udveksle mail adresser og klare tingene privat..
Avatar billede hldc Nybegynder
26. august 2008 - 21:42 #4
lukket...