Avatar billede law-st Nybegynder
30. marts 2007 - 19:49 Der er 5 kommentarer

Trådløst internet?

Lad mig starte med at sige, at jeg godt ved det er en forkert kategori, men de andre virker ik :s... Jeg har en bærbar med trådløst net.. når jeg aktiverer nettet på min bærbare,  og trykker på ikonet nede i højre hjørne siger den følgende:

Status: tilsluttet.
Signalstyrke: udemærket.
Hastighed: 54.0Mbps

Den vil alligevel hverken logge på msn eller gå på nettet.. Enten står der "siden kan ikke vises" eller "der opstod en ugyldig syntaksfejl".,.. Hvad kan jeg gøre?? Ville være guld hvis dette kunne fikses.. På forhånd tak
Avatar billede law-st Nybegynder
30. marts 2007 - 19:51 #1
Når jeg åbner "status for trådløst netværkforbindelse" står der under "aktivitet". Sendt:6.168 og modtaget:240.. hvorfor modtager den ikke mere?? er det ikke det der er galt måske?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. marts 2007 - 20:05 #2
hmmmm

Prøv som det første at slette din Internet cache. hvis den er fuld, opfære IE og MS programmer sig mærkeligt

i Funktioner - internetindstillinger - slet filer og slet cookies. Herefter genstartes  og så kan det være at det virker
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2007 - 20:12 #3
... og indholdet fra alle Temp-mapper, samt *.tmp på hele drev C. Desuden kan det være du skal afinstallere alle dine Java Runtime Environment og nøjes med at have den sidste nye (nr. 11) installeret, og evt. andre plugins. Prøv evt. også at se hvad der er af processorer, der kører, og luk dem ned én efter én og se, om ikke det kører hurtigere.

Hvis du har Win XP, kan du starte msconfig og se hvad der ligger på fanebladet Start. Fjern hakkerne fra det, du ikke mener skal køre ved opstart.

Hvad får du forøvrigt, hvis du pinger ud? F.eks. ping www.eksperten.dk
Avatar billede law-st Nybegynder
30. marts 2007 - 22:07 #4
Det virker sgu ik, desværre
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2007 - 19:57 #5
Har du prøvet at åbne en DOS-prompt og pinge f.eks. www.eksperten.dk? Har du prøvet at pinge din egen router?